2012. január 19., csütörtök


A kép készítésének körülményei szép emlékhez kötődnek. Két napot töltöttem Évával és Imrével Csurgó környékén. Ezen a napon Kaszón jártunk, ahol vadászkürtöt hallva derítettük fel a rekreációs központot (Imre blogjában bővebben olvasható a helyről). A kürt hangja a vadásztrófeák, teríték bemutatásához vezetett bennünket, ahol akadt a pillanatnak egy töredéke, amikor mindannyiunk tükörképét megörökíthettem egy fotón. Valóban úgy kell minden fotót elkészíteni, mintha egyszeri és megismételhetetlen lenne..... ez is a megismételhetetlen pillanatok közé tartozik. 

11 megjegyzés:

  1. Marcsika - szép kezdés! Remélem, szép és érdekes lesz a folytatás is! Gratulálok, és várom a további élménybeszámolókat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zoli! Igyekszem, de ez több időt vesz igénybe...

      Törlés
  2. Valóban egyszeri,és megismételhetetlen:szép fotó,csakúgy,mint a többi a picasa albumban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Helena a látogatásod, és a kedves szavaidat!!! Még tanulom a blogolást, de majd belejövök.... remélem...

      Törlés
  3. Remekül elkapott pillanat tökéletes megörökítése ! Gratulálok Marcsikám !

    VálaszTörlés
  4. MARİA, ÇOK GÜZEL RESİMLER YAKALIYORSUNU, TEBRİK EDERİM

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bayburt Eymur Köyü! Most láttam a beírást....

      Törlés
  5. Örömmel fedeztem fel ezt az oldat Marcsi! Még inkább örülök, hogy egy kedves pillanatot is viszont látok a képeden:)
    További sok örömet, sikert és látogatót kívánok az oldalhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy "felfedezted" Imre, de nekem még nem sikerült több időt tölteni a blogon... Köszönöm kedves biztatást!:)

      Törlés
  6. Kedves Marcsi! Nincs sok időm az internetre, ez lehet az oka, hogy csak most fedeztem fel blogodat. Mindenképp ki akarom fejezni elismerésemet, és biztatnálak a folytatásra, bár tudom, hogy nálad is idő kérdése a dolog. Gondolom, aktívan dolgozol, talán pedagógus vagy, mint én? Szeretettel üdvözöllek:Bea

    VálaszTörlés